Časté dotazy - FAQ

Jak můžu vyměnit zakoupené zboží?

V případě, že nejste z jakéhokoliv důvodu spokojeni se zakoupeným zbožím, můžete si jej vyměnit.

Zboží musí být ovšem, nepoužité, nepoškozené, včetně případného příslušenství a schopné dalšího prodeje. 

Můžete nás předem kontaktovat s dotazem -  on-line chatem nebo telefonem. Po konzultaci můžeme zjistit, zda je Vámi požadovaná velikost ještě dostupná, v případě, že velikost již dostupná není, je možná výměna za jiné zboží v ceně.

Produkt určený k výměně dobře zabalte, aby nedošlo během dopravy k jeho poškození, do balíku připojte dopis s Vašimi požadavky, nebo nám je můžete zaslat na email obchod@sport2you.cz.

Balík pošlete do 14 dní na adresu:

SPORT2YOU

Papírnická 4

326 00 Plzeň

 

Jak můžu reklamovat vadné zboží?

Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců. Pokud si přejete zboží reklamovat, vyplňte prosím reklamační formulář a zašlete nám spolu s ním zboží. Na řízení reklamace máme ze zákona 30 dní.

 

Jak můžu vrátit zboží ve 14 denní lhůtě?

Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy nás musíte o svém odstoupení od této smlouvy informovat dopisem SPORT2YOU, Papírnická 4, 326 00 Plzeňnebo e-mailem (obchod@sport2you.cz).

Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, je nutné odeslat oznámení odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů, platbu, kterou jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený). Platbu však vrátíme až po obdržení vráceného zboží.

Zboží bez zbytečného odkladu zašlete zpět na adresu, ze které jste jej obdrželi.

 

Jaká je doba dodání? 

U každého zboží je vždy uvedena konkrétní dostupnost. Zboží, které máme skladem je pouze v záložce – IHNED K ODESLÁNÍ.

Běžná dostupnost zboží je 7 dní, což znamená, že nejpozději sedmý den odesíláme zboží k Vám na adresu. Následně 1-2 pracovní dny doručuje přepravní služba. Na Slovensko 2-3 dny.

O předání zásilky dopravci Vás vždy informujeme e-mailem.

Můžete využít osobního odběru, zboží bude připraveno k vyzvednutí na našem výdejním místě, které je pouze v Plzni na adrese Papírnická 4. Jakmile bude připraveno, budete informováni e-mailem.

 

Kam mám zaplatit objednávku? 

POUZE PRO ČESKÉ ZÁKAZNÍKY

2200183170 / 2010

IBAN: CZ2820100000002200183170

SWIFT/BIC: FIOBCZPPXXX

VARIABILNÍ SYMBOL (VS): číslo vaší objednávky

 

Neproběhla online platba, co mám dělat? 

Kontaktujte nás na email, telefonicky nebo na chatu, platba je možná na dobírku nebo předem na účet.

 

Jak zjistím rozměry zboží?

Máme všeobecnou tabulku velikostí (www.sport2you.cz/tabulky-velikosti/), pokud si přejete rozměry konkrétního zboží je možné danou věc objednat s požadavkem, že si ji přejete před odesláním přeměřit.

Není možné měření zboží na dotaz, protože nemáme zboží fyzicky skladem.

Konkrétní tabulky velikostí značek na stránkách nemáme, ale je možné požádat operátorku na chatu nebo e-mailem, a ta se vám pokusí pomoci s výběrem velikosti. 

 

Máme prodejnu, kde je výdejní místo, je možné si zboží vyzkoušet?

Máme pouze výdejní místo na adrese Papírnická 4, Plzeň 326 00. Nemáme zde zboží skladem, je možný jen osobní odběr dopředu objednaného zboží na e-shopu. Můžete si zde zboží před zaplacením vyzkoušet, a pokud Vám nesedí, můžete ho zde rovnou nechat. 

 

Je možné objednat i zboží, které není v našem shopu? 

Bohužel ne, je možné objednání pouze produktů, které jsou dostupné na našem e-shopu.